Seuraava ay koulun opintojakso: 3 . jakso 8.6. Kansantalous Karkkila, Kansantalo !! (UUSI!)

25.5.2019

TEOLLISUUSLIITON LÄNSI-UUDENMAAN YHTEISTYÖRYHMÄ

Alueelliset Ay-koulut järjestetään kolmena lauantaina viikonloppukoulutuksena. Koulutukset on tarkoitettu Länsi-Uudenmaan alueen työelämässä mukana oleville jäsenille. Koulutusjaksot alkavat kello 10.00 ja kestävät kolme tuntia. Lisäksi koulutuksiin kuuluu ruokailu. Seuraava ay-koulun opintojakso:
3. jakso 8.6. Kansantalous Karkkila, Kansantalo
4. jakso 22.-24.11. Ay koulujen yhteinen opintomatka Tallinnaan.
(ensisijaisesti kaikkiin kolmeen aluelliseen kouluun osallistujille.)
Yhteistyöryhmämaksaa koulutukseen osallistuville matkakorvauksia liiton ohjeistuksen mukaisesti. Ota mukaan siis tilinumerosi iban muodossa.

Vielä ehtii mukaan! Seuraavaan koulutukseen ilmoittautuminen 4.6.-19 mennessä yhteistyöryhmän puheenjohtajalle Reima Raskille Puh.nro: 0400519344 tai sähköpostilla raskreima@gmail.com. Osallistumalla vähintään yhteen ay koulun jaksoon saat mahdollisuuden hankkia lipun lauantaina 6.7.2019 Karkkilassa järjestettävään Sunset Beach Partyyn 20€ omavastuuhinnalla. Lisätietoja:https://sunsetbeachparty.net Ilmoita halukkuudestasi hankkia lippu ilmoittautuessasi. Omavastuuosuuden 20 € tulee olla maksettuna 28.6.19 mennessä. Tilinumero FI94 4006 0010 2728 84 Saaja: Karkkilan Metallityöväen ammattiosasto ry. Viestikenttään osallistujan nimi ja amm.os.